its all about me ~~

im 17 years old,skinny,n happy go lucky,talkactive,and

kind-hearted.i was born at Kuala Lumpur,3rd April 1993.im mix indian n chinese. i hav 5 siblings,im a 2nd. no brother in my family is sucks..im a bit naugthy,funny and what special about me is i can be good n i can turn to be bad if i want to.i lop to study,only wanna be friend wit people who can giv me a lot of benefits, genius, stylo, good in everything. actually,i dont want to waste my time with someone who is boring,idiot,shy and show off.im a student of SMK Puchong Utama 1. i love shop,girls,candy, ,sex, music,hang out , gossip,n for me,the most important in my life is my family, fashion, MONEY, n my BFF(best freinds fOrever)i dont know what to do in my life..!!my main prob is,i always dont get enough money,arghhh..sengal. the truth is, i don have any idols..huhu. now im into Prinsip Perakaunan course and this is me,always want to be star,walk away with a thousand eyes look at me,talk,sleep,drink like a superstar. wahhhahahahah.....perasan! well,that kinda cool huh? .i dont care what people wanna say bout me,well, i am wat am..i just be what i wanna be,no need to be a boy next boy like Daniel Radcliffe while everybody watching you naked,no need to be like paris hilton,live in luxury but everyone saying'youre too skinny for having sex, bitch'and i wanna be like my father,responsible, sacrifice everything juz for us,dont care what people said and live in happiness.AND i am looking 4some1 who can love me better,hold me when i sad n be my good listener when i need some1 to talk to..n to touch my body,,,,urut lah! hahaha...thats all ! thankz for wasting your tyme here!! wallarh!

Monday, November 8, 2010

M.Schazeril Aqwa M.Sukri

Scha...
seorang yg slalu tlepas dr masalah..berkat doa mak lebih kot..haha..
actually, aku knal dye ni dr darjah 2 lg..tp ktorang juz knal2 camtu je la..x rapat pon..
mse darjah 5 aku gan dye kwn gan emie, so aku brkawan la gan dye skali..
n still x rapat..dye rapat gan eimie, ak rapat gan eimie..tp aku x rapat gan dye..bg aku dye ni juz
 mnyebok jeh..style pon cam mat rempit lak tuh ! ktorang juz kwn2 cam tu smpai la form 2..
ha..form 2 baru kitorang rapat..ntah mcmmne aku pon x taw...
actually, mase form 1, kitorang 1 klas kot..! 1 Ikhlas..hahahah....tyme tu aku mmg juz tgor2 je gan dye... dye lpak gan geng2 mat rempit so aku xde la join..bg aku dye tu mat rempit yg sememangnye x melekat dlm jiwa aku dr dulu hingga sekarang dan insyaallah selamenye...aku lak lepak gan mostly gurls la...hahaha...xde kawan lah ! then, ble masok form 2..aku 1 klas gan eimie..scha da g klas Jujur..aku still d klas yg same..bila da 1 klas gan eimie, g mane2 pon gan eimie la kan? member rapat la katekan..bile da 1 klas snang sket, kantoi pon ber2..rehat, tandas, ponteng, jalan2 1 skolah sumenye dgn eimie...eimie slalu rehat ngan scha..so ble aku da join dorg bjalan2 1 skola...mule lah rapat sket antra aku n scha ni...so kitorang da jd bestfren until now!scha ni slalu jd penasihat kitorang dlm melakukan ape2 kerja bodoh..suara dye yg mcm bapak org tu mmbuatkan rmai cewek trgoda..hahahahahkk....ade gak cewek yg takot gan dye coz nmpak cam PENYANGAK je...hahahah...(actually, mmg penyangak pon..)..huhuu...ramai mmbe2 ak konfius antra dye ni gan eimie...ak igt lg ade sorang mamat ni ckp kat scha ' weyh, teloww mane?'(teloww tu abg eimie)..hahahahah...klaka lah ! dye ni slalu sgt mnyebok na tgor aku coz slalu sengih2..ape masalah dye? sukaati aku lah ! haishh......dah la...aku da pnat taip ni....daa..~~