its all about me ~~

im 17 years old,skinny,n happy go lucky,talkactive,and

kind-hearted.i was born at Kuala Lumpur,3rd April 1993.im mix indian n chinese. i hav 5 siblings,im a 2nd. no brother in my family is sucks..im a bit naugthy,funny and what special about me is i can be good n i can turn to be bad if i want to.i lop to study,only wanna be friend wit people who can giv me a lot of benefits, genius, stylo, good in everything. actually,i dont want to waste my time with someone who is boring,idiot,shy and show off.im a student of SMK Puchong Utama 1. i love shop,girls,candy, ,sex, music,hang out , gossip,n for me,the most important in my life is my family, fashion, MONEY, n my BFF(best freinds fOrever)i dont know what to do in my life..!!my main prob is,i always dont get enough money,arghhh..sengal. the truth is, i don have any idols..huhu. now im into Prinsip Perakaunan course and this is me,always want to be star,walk away with a thousand eyes look at me,talk,sleep,drink like a superstar. wahhhahahahah.....perasan! well,that kinda cool huh? .i dont care what people wanna say bout me,well, i am wat am..i just be what i wanna be,no need to be a boy next boy like Daniel Radcliffe while everybody watching you naked,no need to be like paris hilton,live in luxury but everyone saying'youre too skinny for having sex, bitch'and i wanna be like my father,responsible, sacrifice everything juz for us,dont care what people said and live in happiness.AND i am looking 4some1 who can love me better,hold me when i sad n be my good listener when i need some1 to talk to..n to touch my body,,,,urut lah! hahaha...thats all ! thankz for wasting your tyme here!! wallarh!

Saturday, November 6, 2010

Khuwarizmi Mior Badri

haa..ni la eimie..kwn aku yg paling gler! kwn aku yg menangis dlm tandas ble da bjaye kalahkan org dlm 1 pgaduhan! tears of joy la kot..aku knal dye ni dr drjah 5...dye baru pindah pucong tyme tu..sblom ni uma dye kat kl... dye klas 5 Putra n aku 5 Wira.. aku dpt taw tntang kmunculan plajar baru ni kat skola rendah aku iaitu SK Puchong Utama 2 coz mmber2 aku ckp bdak ni kerek n sombong gler...tyme tu kwn baik aku Mamak(afiq) n Chechen(luqman). seiously eimie kerek na mampos! aku, mamak, n chechen dok tp uma, then aku nmpak dye kuar uma nek bsikal BMX blue dye..dye nmpak aku, aku senyum..dye angkat kening sket then tros paling...!! wahh!!! cantiik prangai!!


nasib bek aku x pndai gado tyme tu...then biler masing2 da mningkat ke drjah 6 Perdana..(mcmmne ley 1 klas gan bdak kerek ni aku pon x taw..), mule la kisah2 kami...mula2 kwn biase2 je coz tyme tu eimie ni budak pandai kot...naek First klas je keje dye...then, drpada kwn biase2, mula kwn rapat sket coz ptg2 ak xde kawan, so aku g la uma dye..xpon aku g kt skola agama dye tggu dye balek..bole maen same2..hahah...yg x boleh blah nye..dye balek dr skola agama nek van, tp bile aku da dtg dye na balek jln kaki gan aku..so ktorang kne la mnyorok drpda pakck van tu..hahaha...men kjar2 la plak.. ! UPSR eimie 4A, aku lak 2A jeh..so mase fom 1 dye klas Gigih, aku Ikhlas..Gigih tu kira klas First la...Ikhlas tu Ke3, tyme ni aku 1 klas gan scha...tapi....dssbbkan paleotak aku yg jahat ni mghasut dye...plajaran dye tros drop n msok klas Tingkatan 2 n 3 Ikhlas gan aku...muahahaha...so, mcm2 bnda buduh kitorang wat..antaranya..kitorang hnye ade dwit rm2 stiap sorang..tyme tu ktorang na ponteng skula la..ktorang nek bas g tesco..then g tmpat org jual tv..n dok kat c2 tngok cter bwang putih bwang merah..citer endon yg HOT tyme tu ! hahah...bler pk balek..ape motif ktorang ponteng tyme tu?? dah la xde dwit..g Tesco lak tu,,pe je yg ade kat Tesco tu?nn...da smpai Tesco g tngok tv je..hah??? ape masalah kitorang aku pon x taw...hahah...actually ade bnyak lg pngalaman aku gan dye ni...tp mlas na taip la..pnjang sgt...hehe..daa...~~